הגנה וביטחון • מעברים בטיחותיים חדשים לבסיסי צה"ל

    המעבר התחתי באורך של 56 מטרים מקצהו של כביש 85 לקצהו השני, ברוחב של 3 מטרים ובגובה של 2.7 מטרים, במסגרת הקמתו, הוסדרו במקום שבילים לאנשים בעלי מוגבלויות, הותקנה מערכת תאורה והתבצע פיתוח נופי נרחב
    קובי פינקלר No Comments on הגנה וביטחון • מעברים בטיחותיים חדשים לבסיסי צה"ל

    בכניסה למחנה עמיעד נפתח מעבר תחתי החוצה את כביש 85. במחנה נטופה נפתחו מעברים בטיחותיים להולכי רגל כחלק ממחלף נטופה החדש

    המעבר התחתי באורך של 56 מטרים מקצהו של כביש 85 לקצהו השני, ברוחב של 3 מטרים ובגובה של 2.7 מטרים, במסגרת הקמתו, הוסדרו במקום שבילים לאנשים בעלי מוגבלויות, הותקנה מערכת תאורה והתבצע פיתוח נופי נרחב
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפיקים לקחים. במסגרת פרויקט הענק של משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל להרחבת כביש 65/85 ממחלף גולני עד לצומת עמיעד, נבנתה תכנית בשיתוף פעולה הדוק עם גורמי משרד הביטחון, צה"ל ומפקדי המחנות, להקמת מעברים חדשים ובטיחותיים לחיילים והולכי רגל, בסמוך למחנות הצבאיים לאורך התוואי, במקומות בהם, נדרשה חציית כביש ראשי.

    כחלק מתוואי 85 שהושלם בין מחלף נחל עמוד החדש לצומת עמיעד, נפתח מעבר תחתי להולכי רגל, העובר מתחת לכביש 85, מול הכניסה למחנה הצבאי עמיעד, לטובת ציבור החיילים וזאת על מנת לאפשר חציה בטוחה של התוואי.

    עד כה נאלצו החיילים המשרתים במחנה עמיעד, לחצות את כביש 85 הסואן, ללא מעברי חצייה, כעת, עם פתיחת המעבר התחתי, קיים מעבר בטיחותי לחיילים. המעבר מאפשר גישה בטוחה אל תחנות האוטובוס המשרתים את החיילים היוצאים וחוזרים מדי יום מהבסיס לביתם.

    המעבר התחתי באורך של 56 מטרים מקצהו של כביש 85 לקצהו השני, ברוחב של 3 מטרים ובגובה של 2.7 מטרים, במסגרת הקמתו, הוסדרו במקום שבילים לאנשים בעלי מוגבלויות, הותקנה מערכת תאורה והתבצע פיתוח נופי נרחב.

    במסגרת פתיחת מחלף נטופה החדש בכביש 65 (סמוך למחלף גולני) הוקמו מעברים בטיחותיים חדשים עבור הולכי הרגל והחיילים המשרתים במחנה הצבאי נטופה הסמוך. המעברים והשבילים החדשים מובילים בבטחה את החיילים אל תחנות האוטובוס והמחנה הצבאי.

    בחברת נתיבי ישראל אומרים כי, תכנון הפרויקט בוצע בקפידה רבה, לאור הצרכים התחבורתיים האסטרטגיים ותוך הצבת סטנדרטים הנדסיים ובטיחותיים גבוהים ביותר, כך ששדרוג הכבישים יהווה בטיחות בדרכים לכלל משתמשי הדרך. הולכי הרגל והחיילים שנאלצו עד כה לסכן את חייהם במעבר לא בטיחותי בכבישים, יכולים כעת לעבור בבטחה את הכבישים הסואנים. כמו כן, במסגרת הפרויקט מוקמים 8 מחלפים חדשים, על פי המדיניות שמקדם משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל, הכוללת- ביטול צמתים מרומזרים וביטול הפניות שמאלה. בכלל המחלפים המוקמים בכניסות ליישובים תוכננו מעברים ייעודיים להולכי רגל לחצייה בטוחה של הכביש, כך שנוצרת מערכת תנועה המקנה בטיחות הן לנהגים על ידי צמצום החיכוך בין כלי הרכב בתוואי והן להולכי הרגל דרך מעברים בטיחותיים.



    0 תגובות